Monday, September 24, 2012

Gambar Budak Umur 3 Tahun Meniti Tali Di Atas Kandang Harimau


Bahagian Troupe Jiangxi Elite Kesenian Kanak-kanak, Xiayon tanpa ragu-ragu.. berjalan perlahan-lahan merentasi dawai tanpa tiang pengimbang di Changzhou Yancheng Zoo di wilayah Jiangsu, membuatkan para penonton terkejut...mereka sama sekali  tidak memakai dawai keselamatan di sekeliling pinggang mereka dimana boleh melindungi beliau daripada enam harimau lapar yang menunggu di bawah...gerun..

Sememangnya zoo semakin banyak Flack untuk hosting ini..walaupun troupe ini telah memenuhi semua keperluan keselamatan. Xiaoyan secara spontan meletakkan dirinya dalam zon yang merbahaya..tiupan angin hampir mengetuk adik Xiaoyan ini ketika disa memulakan perjalanan beliau untuk merentasi dawai. Para penonton menjerit, manakala harimau bawah tidak sabar menunggu habuan mereka dan turut telah menimbulkan kemarahan.

Ada juga persembahan daripada orang dewasa menyeberangi wayar dengan basikal dan tangga, tiada rasa takut atau kekesalan dalam diri mereka. Saudara Zhang Shenwen, yang berkhidmat sebagai pengarah untuk kumpulan akrobat, menyatakan bahawa gadis muda telah melaksanakan akrobatik ini sejak umur satu tahun lagi..biar betul...damn..dan kata beliau ia juga menjadikannya the world’s youngest high wire walker dan tidak lama lagi dia akan menjadi the world’s youngest Darwin Award recipient. Adik Xiayon ketika ini masihberumur 3 tahun!!!!...








No comments: