Wednesday, March 21, 2012

Kejam!! Kes Rogol Dan Bakar Di Ukraine


KIEV - Ukraine, Eropah Timur, dikejutan seorang gadis remaja berusia 18 tahun di rogol dengan kejam.
Oksana Makar telah dirogol oleh tiga lelaki dan setelah dirogol, Badan Oksana telah melecur teruk lebih 55 peratus daripada tubuhnya dan dua kaki dan tangan kanan terpaksa dipotong akibat dibakar.

Oksana yang terbaring di katil hospital berkata kepada polis supaya menangkap perogol-perogol tersebut secepat mungkin dan menyuruh polis menghukum mereka dengan membunuh mereka, memandulkan mereka dan memberi  makan kepada anjing,

Saya telah dijemput oleh dua orang lelaki ke apartmen rakannya. Disitulah saya dirogol. Selepas itu mereka cuba mencekik leher saya dan  mereka membalut saya dalam selimut, lalu dibuang dalam lubang di tapak pembinaan dan mencampakkan ke atas api kata Oksana kepada polis.


Perogol yang menyangkakan gadis itu sudah mati dan meninggalkannya selepas itu. tetapi keajaiban berlaku setelah seorang pejalan kaki terdengar jeritan Oksana lalu menyelamatkannya.

2 belah kaki beliau dan lengan kanannya rosak teruk dan doktor tidak mempunyai pilihan lain kecuali untuk memotongnya. Sejak kisah ngeri ini disiarkan, perogol Oksana telah berjaya ditangkap. Dua daripada penjenayah itu, masing-masing berumur 23 tahun dan 21 tahun.

Apa Pendapat Anda?

No comments: