Wednesday, February 29, 2012

Video!! Adegan Beromen Pasangan Di Taman Puchong Dirakam


Woii.. buat apa tu?..Tempat terbuka pun jadi buat aksi x senonoh. Adoiaiii!!.. Tak malu sungguh...Kalu jumpa situasi macamni, jerkah pun best nih. Kompom macam pelesit lari..hahaha..Sedar ke x agaknya pasngan ni yerk, Kita ni di Malaysia, bukan di Amerika....


                                      Apa Komen Anda?

Video!! Pengadil Panas Baran Pukul Peninju


Puncanya apabila peninju tersebut ditegur oleh pengadil kerana membuat kesalahan.. pengadil tersebut tiba2 naik angin apabila beliau ditolak oleh peninju tersebut. saksikanlah....



                                      Apa Komen Anda?

Video!! Wanita Negro Bergaduh Di Jalan Raya


Video!!


Ghetto Girl Fight - Watch More Funny Videos

                                      Apa Komen Anda?

Video!! Budak Dikeluarkan Dari Perut Buaya


Video



                                      Apa Komen Anda?

Tuesday, February 28, 2012

Gambar!! Ibu Monyet Bergadai Nyawa Menyelamatkan Anaknya Dari Di baham Anjing

Terharu sungguh tgk gambar tu. Ibu monyet bergadai nyawa menyelamatkan anaknya dari di baham oleh anjing. Betapa sayang nya dia dengan anaknya. Orang kita masih lagi sibuk duk campak anak sana sini....aduaiiii





                                      Apa Komen Anda?

Video!! Relax Jer Cabul Awek Pengsan DI Kaki Lima



P/s- Kejadian ini berlaku di china. Xda orang tegur pun yerk. Padahal ramai lalu lalang....

                                      Apa Komen Anda?

Gambar!! Kereta-Kereta Yang Sepatutnya Tidak Berlegar Di jalan Raya









                                      Apa Komen Anda?

Gila!! Gaduh Sampai Tertikam Spanar


                                      Apa Komen Anda?

Video!! Ulasan Tun Dr Mahathir Mengenai Hudud



Video beserta Ulasan yang ekslusif  Tun Dr.Mahathir ketika diajukan soalan mengenai perlaksanaan hukuman hudud semasa Konvensyen Kebangsaan Politik dan Patriotisme (K2P) di Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) pada 26 Februari 2012.

 Hudud ini dibentuk oleh ahli-ahli Fekah, ia tidak terdapat dalam al Qur'an. Di dalam al Qur'an ada hukum-hukum yang tidak begitu keras seperti hukum hudud ciptaan ahli-ahli Fekah. Sebab itu apabila kita nak laksana sesuatu, kita harus rujuk Qur'an kerana itulah punca kepada asas kepada agama kita. 
Dan kalau kita baca Qur'an dalam bahasa yang kita faham - kalau kita baca dalam bahasa Arab mungkin kita tak faham walaupun bunyinya sedap tapi kita tak faham. Kalau dalam bahasa kita sendiri kita kaji -baca dalam Qur'an terdapat sekurang-kurangnya 43 ayat yang menegaskan apabila kamu hukum, hukumlah dengan adil.
Dalam Islam yang terutama bukan hukuman itu, bukan pun saksi yang empat itu. Tetapi hukuman yang adil, kita hidup dalam masyarakat yang berbilang agama.
Ada pendapat yang disuarakan oleh pihak yang taat melaksanakan hukum hudud di Malaysia, mereka kata bahawa hukum hudud ini akan dikenakan kepada orang Islam sahaja. Orang bukan Islam tidak akan dikenakan hukum hudud. Apa akan terjadi apabila seorang Islam dan seorang bukan Islam melakukan satu jenayah mencuri umpamanya. Apabila kita hukum mereka, yang Islam kita potong tangan, yang bukan Islam kita masuk dalam jel selama dua bulan. Kalau kita tanya pada diri kita : Apakah ini adil ? Adilkah orang Islam putus tangan, bukan Islam masuk jel 2 bulan lepas tu keluar bebas. Adil tak ? Kalau jawapannya tidak adil, dia bukan Islam.
Dalam Islam hukuman mesti adil. Kalau kita dapati kes rogol umpamanya, sempena.. sebenarnya dalam surah an Nisa' tak ada hukuman yang di.. disebutkan dalam apa yang dipanggil sebagai hukum hudud. Apabila seorang wanita yang dirogol, dia kenal betul-betul siapa yang merogolnya. Tetapi ia tidak dapat mengadakan 4 orang saksi yang bebas daripada dosa yang besar untuk memberitahu kepada makhamah bahawa dia dirogol oleh si polan si polan. Oleh kerana dia tidak mempunyai empat orang saksi, apabila dia membuat tuduhan. Maka tuduhannya ini dianggap sebagai ciptaannya sendiri dan untuk ini dia akan dikena dengan dihukum sebat seratus.. err .. se..se.. 80 kali. Kemudian kalau dianya hamil dan melahirkan anak, maka dia akan dituduh telah berzina dan hukuman bagi orang berzina ... ini tak dak dalam Qur'an, tapi orang ahli Fekah kata : hukuman bagi orang berzina ini ialah rejam dengan batu sampai mati. Adilkah mangsa rogol dibunuh - perogol dilepas semata-mata tak ada 4 orang saksi ?
Ini semua ditambah tokok kepada agama kita. Sebab itu kita sanggup membelakangkan ajaran Qur'an dan mengutamakan hukum yang amat berat ini, kerana kalau kita berpendapat hukuman tu berat maka kita pi (pen-nafi?), Islam tak benar. Dalam Qur'an sila baca Qur'an dalam bahasa kita boleh faham dan kita akan dapati beberapa kali disebut apabila kamu be.be.bubuk..(pen -berbolok weh, tak dapat tangkap. mungkin 'berhukum') dengan adil. Yang utama ialah adil bukan soal saksi, bukan soal hukum-hukuman yang berat tetapi keadilan, sebab itu mereka yang membuat cadangan ... terlalu banyak nak laksanakan hukum hudud, mereka itu sebenarnya bukan bercakap berkenaan hukum Islam tetapi ini adalah ciptaan mereka sendiri dan kita tak dapat terima. Terima kasih" - Tun Mahathir


P/s- Anda fikir dan nilai sendiri apa yang diperkatakannya....

                                      Apa Komen Anda?

Gambar Haiwan-Haiwan Yang Obesiti

    Kucing

 Landak
                               
                                                                              Jerung

Burung Merpati

Orang Utan

Burung

Dugong

Arnab

 Tupai

Monyet

Beruang

P/s:- Terlebih makan puak-puak ni...tapi comel kan..

                                      Apa Komen Anda?

Video!! Polis Tembak Anjing




P/s- Kejam pulak gua rasa polis ni.....



                                      Apa Komen Anda?

Video!! Gas Meletup Di Russia

Di Russia, Sebahagian rumah pangsa rosak teruk apabila gas meletup dan mengakibatkan 2 orang disahkan mati dan 8 lagi masih hilang.









                                      Apa Komen Anda?

Monday, February 27, 2012

Mozilla Firefox Yang Sebenar Dijumpai




 P/s-Rare punya nih.....mana mau carik..

                                      Apa Komen Anda?

Gambar!! Berguling-Guling Atas Duri




 P/s-Hadoi.!!.. Xda motif  ni...Xda penyakit cari sakit pulak....

                                      Apa Komen Anda?

Berbogel!! Bila Tak Dapat Kawal Diri

Ini yang akan terjadi apabila peminat sudah naik gila dan tergial2kan idolanya..sanggup berbogel dan buat aksi berbagai..hahaa..








                                      Apa Komen Anda?

Sunday, February 26, 2012

Gempar!! Kalimah Allah Pada Telinga Bayi



Subhanallah.....


                                      Apa Komen Anda?

Terbaik Dari Ping Busuk