Monday, March 5, 2012

Gempar!! Gadis Ini 3 Kali Tukar Jantina


Sekali pandang wajah wanita ini , Adeleh Deane nampak seperti seorang wanita muda yang matang.
Tapi tahukah anda dari kecil beliau dibesarkan sebagai anak laki-laki dan sejak itu beliau telah mengubah alat kelaminnya sebanyak tiga kali untuk mencari identiti sebenarnya.
“Semua orang terus berkata yang aku adalah anak laki-laki dan perlu berkawan dan bermain  dengan laki-laki, tapi aku tahu aku adalah seorang gadis,” katanya.
Setelah putus asa dengan keadaannya, beliau redha dan kemudiannya mencari bantuan dengan mengunjungi sebuah klinik specialis kerana perasaan remajanya yang melonjak-lonjak  memutuskan untuk melakukan pertukaran jantina dan menjadi seorang perempuan. Akan  tetapi selepas beliau berusia 20 tahun, beliau  memilih untuk hidup sebagai seorang lelaki pula bernama Adam.

Ketika berusia 28 tahun, Beliau diberitahu bahawa beliau merupakan seorang interseks dan memiliki ciri2 kedua-dua jenis kelamin. Selepas itu sepanjang perjalanannya untuk mencari identitinya, Beliau menjalani pembedahan plastik di Thailand. Dimana beliau memasang implan payudara dan mengubah hidungnya untuk menjadi seperti sekarang.



Apa Pendapat Anda?

No comments: