Wednesday, February 22, 2012

Video!! Macam Sial Pekerja KFC Buat Kerja Jahat



Video


Video ni diupload pada Julai tahun lepas punya. Saja gua nak kongsi semula dengan korang semua. Memang tak senonoh betul la kelakuan pekerja-pekerja KFC ni. Gua rasa ada 4 orang pekerja melayu yang terlibat dalam video ni. Korang tengok sendiri dan nilai apa diorang buat tu. Tak perlu gua explain panjang lebar. Entah apa la yang seronok sampai gelak sakan tu yer. Seronok sgt ke brader pedajal orang lain?.  Nasib baik la gua ni bukan pemakan ayam KFC yang tegar. hehe..korang x tau la.....


                                      Apa Komen Anda?

No comments:

Terbaik Dari Ping Busuk