Friday, February 17, 2012

Kantoi!! 2 Buah Kapal Israel Buat Apa Kat Pelabuhan Klang Tu?

Akhirnya, terbongkarlah sudah siapa sebenarnya ejen Israel selama ini. Siap boleh menjalankan aktiviti perdagangan lagi tu. Entah barang apa la yang diorang bawa turun di pelabuhan Klang  tu yerk. Bukan ke sebelum ni diorang cakap Malaysia anti Israel?.

Sebelum ni seperti yang kita tahu, Media masa BN/Umno seperti TV3, Utusan, dan Pro Blogger BN/Umno sibuk menghentam dan mengelar Anwar sebagai ejen Israel kerana sepotong ayat. Abis diorang tu apa? ini dah terang2 lagi bersuluh, Tunggu je la maklum balas mereka macamana nanti. Adakah mereka akan menafikan bukti tersebut? Adakah mereka akan cakap gambar tersebut Super Impose?. Adakah mereka akan cakap kapal tersalah landing. Kita tunggu dan lihat.


Semalam Blogger MiloSuam telah pun mendedahkan bukti gambar 2 buah kapal syarikat Israel iaitu Zim Atlantik dan Zim USA yang berlabuh dan menurunkan ratusan kontena di pelabuhan Klang  pada 16 Feb 2012.



Akhirnya, agak2nya terjawablah sudah yang selama ini kerajaan malaysia memang ada menjalinkan hubungan perdagangan dengan Israel.

Nak tgk bukti KLIK SINI
Apa Kata Anda?

No comments: