Wednesday, February 1, 2012

Video!! Pentingnya Gadjet Dan Internet Bila Terserempak Hantu

WARNING!!! Jika anda wanita dan sedang mengandung , ada serangan jantung dan tidak suka hantu dilarang sama sekali menonton video ini yer.....

Kalau korang jumpa hantu..agak2 korang berani tak buat macam orang dalam video ni.....dalam kecemasan siap boleh search google lagi nak cari petua dan ambil gambar dengan hantu tu...kalau gua dah lama dah cabut lari... haha... 

Terbaik la video nih..kretif giler...walaupun cuma lakonan semata2...Baru tau bertapa pentingnya internet dalam kehidupan seharian kan...Jom layan...


Apabila telah sampai ke minit 1:40 ...anda pilih la sambungan video yang mana anda suka.....cuma klik kat skrin tu....


                                      Apa Kata Anda?

No comments:

Terbaik Dari Ping Busuk