Friday, December 23, 2011

Online Sambil Buat Duit Di Facebook - Jom Santai!!


Korang semua faham tak tajuk kat atas tu?....hmmm..faham kot, kalau tak faham kene study semula la nampak  gayanya...ehe, gurau je.. tp mesti korang tertanya-tanya bagaimana caranya dan syarat-syarat nya kan. Ni gua dengan selambernya nak kongsi serba sedikit cara mudah nak buat duit di facebook atau twitter sambil online selain bloging. Gua pun tak pandai sngat nak terangkan, gua pun dapat tau dari member facebook.. tapi selepas mencari maklumat dalam Google.com selama beberapa jam dan berkat usaha serta doa orang kampung, gua berjaya la kumpul serba sedikit pasal benda-benda ini semua. dapat la kongsi dengan korang kan.:)

Apa yang gua maksudkan ialah 3 link ni la.:
                                                                           
                             says.my / blin.gd / churp churp


 Pernah tengok atau dengar tak jenama kat atas tu? gua pun baru je tgk link tu. Kepada siapa yang tahu, sila diam boleh..hehe, dan kepada yang tidak tahu macam gua ni dan berminat untuk memahami apa itu says.my,blim.gd,churp churp, sila klik link diatas tu..semudah ABC je..budak tadika pun pandai. Dari korang mengadap fb 23jam sehari, baik korang rajin-rajinkan diri menyertai benda ni, gua tau ader yang malas..Pada yang rajin dapat la juga duit poket tambahan kan. Boleh buat bayar broadband, streamyx, Wimaxx, Ansuran Kereta rumah..amboi!!, lebih2 nampak.haha..


Kalau korang berminat boleh la klik pada link di atas tu.pilih la mana satu yang berkenan dihati. Nak pilih tiga-tiga pun boleh. tiada orang marah pun. Pendaftaran adalah percuma, tidak perlu bayar satu sen pun malahan korang yang akan dibayar oleh diorang kerana kerajinan korang (untuk orang yang rajin la). korang cuma perlu mempromosikan entry yang diorang tawarkan ke dalam facebook atau twitter korang yang sedang popular tu. senang kan...gua syorkan korang cuba la. Korang tidak akan rugi pun..gua tau ramai lagi yang tak tau benda ni..orang dah bagi peluang buat duit poket, cuba je la. insyaalah berkesan.Tunggu apa lagi kan..santai!!


No comments: