Monday, December 26, 2011

Tahukah Anda? Ops!!!..Ada Apa Dengan Lagu Cinta Muka Buku

 
Tahukah anda? X tahu kan?...Bagus2..Ni Gua Nak cerita pasal penyayi berbakat perempuan yang sedang meningkat naik sekarang ni, yang pada mulanya hanya popular di You Tube. Tapi sekarang dah popular 1 Malaysia nih...kan2..Tahniah!! Lagu popularnya Cinta Muka Buku terus berdentum di  radio kereta korang dan di radio rumah korang. sehinggakan korang ikut menyanyi sama. Kalau korang dengar lagu Cinta Muka Buku ni, Harap-harap jangan ikut nyanyi sekali la ya, sebab ada lirik yang boleh bawa kita ke arah ttuttttt...
Nih liriknya:

... ~ Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja ♫


Amboi korang, menyanyi ikut rentak nampak? Faham tak?
tipu jer :P...Jangan Marahyer....Gua gurau jer, Sebab gua dah terkena tadi kat FB...haha - Pasal tu gua dapat idea nak post entry nih..hehee...Alang-alang  korang dah menyelup perkasam, biar sampai ke hujung kaki...Ni gua nak kongsi bio penyanyi lagu Cinta Muka Buku yang cute ni....


BIOGRAFI NAJWA LATIF


Nama Penuh: Imratul Najwa Binti Abdul Latif

Tarikh Lahir: 23 Mei 1995

Tempat lahir: Batu Pahat, Johor

Status: Pelajar sekolah SMK(P) Temengung Ibrahim Batu Pahat Johor

Official Blog: KLIK SINI
Facebook Page: KLIK SINI
Twitter: @njwalatif
You Tube: www.youtube.com/najwa595









No comments: