Monday, May 7, 2012

Isteri Penyanyi Popular Bangga Beraksi Lesbian...


Ishhh..., gua difahamkan gambar diatas ni adalah gambar bekas isteri kepada seorang penyanyi lelaki berkumpulan popular dalam negara.. 


Penyanyi tu sekarang ni ada dalam tahanan kerana kesalahan hisap dada opss..., dadah...



Memang hot beb.., dah lah terkinja-kinja masuk disko, pastu selamba badak je buat aksi-aksi lesbian.. Apalah nak jadi dengan pompuan ni agaknya yee?



Best sangat ke buat aksi-aksi macam ni lepas tu bangga pulak letak dalam Fesbuk? Dan yang paling pelik, dah tak cukup ke spesis lelaki dalam negara ni sampaikan pompuan jugak yang disondolnya?

Dunia..., duniaaa...



P/s- Jangan ikut perangai segelintir artis ..... x senonoh benar perangai....



No comments:

Terbaik Dari Ping Busuk