Thursday, May 31, 2012

Video Diserang Ikan Jerung

Henri Bource merupakan seorang penyelam skuba amatur. Semasa sedang merakam aksi anjing laut di perairan Pulau Lady Julia Percy, Australia, tiba2 sekor jerung datang dan meragut kakinya. Pada waktu tu, walaupun dia cuba nak meraba mata jerung dan memasukkan tangannya ke insang jerung, namun apakan daya, jerung tu memang kuat kan.



Insiden ni perkara pada tahun 1964. Sempat plak diorg rakam kan. Bagus jugak la. Leh jadi bukti, dan jugak kenang-kenangan.  Member2 dia sedar, bila terdengar dia menjerit pastu tengok kaki kiri dia dah pon terapung kat permukaan lautan. Apa lagi, semua pakat dok gelabah la, pastu diorg terus naikkan  Henri. Naseb Henri baik apabila member2 dia sempat bagi rawatan kecemasan kat dia.

Di laporkan beberapa tahun pastu, dia kembali menyelam skuba ngan sirip itik dipakai di kaki sebelah kirinya.



No comments:

Terbaik Dari Ping Busuk