Tuesday, April 3, 2012

Mari Jana Pendapatan Sampingan Dengan Membaca Email


Hari ni saya nak kongsi dan bagi tahu kepada anda semua yang berminat nak buat macam yang saya buat sekarang ni. Saya ni tak dapat apa lagi sebab baru 2minggu join 1 projek ni tapi kawan sepermainan saya dah boleh dapat purata RM300 - RM400 untuk 1bulan ( DUIT FREE ).

 Caranya mudah sahaja, Anda cuma perlu buka email yang diberi dan click link yang ada dalam email anda tu dan biarkan selama 30 saat. Susah ke ? Saya rasa tak susah sebab email yang diberi apabila Anda join bukannya dihantar setiap masa ianya bergantung kepada pilihan ad yang anda kehendaki. Kalau ikut pengalaman saya selama 2minggu join projek ni dalam seminggu boleh dapat dalam 2 - 3 email dan setiap email akan dibayar dalam Singapore dollar. Purata bayaran adalah 0.01 - 0.50.

 Kenapa sikit sangat dan bila nak kaya kalau asyik dapat beberapa sen jer?? Ok biar saya jelaskan projek ni rasanya tak beberapa sesuai untuk mereka yang nak jadi jutawan sekelip mata dan sanggup keluarkan modal dahulu sampai beribu nak tau kenapa ? Ok yang fist sekali benda ni kena ada usaha dan target berapa banyak income yang anda inginkan. Yang keduanya pula benda ni FREE jadi tak perlulah anda semua keluarkan modal walau 1sen pun.

 Ok apabila anda semua dah join projek ni dia orang akan bagi anda semua peluang untuk dapat SD5.00 ( Singapore Dollar ) percuma dengan syarat anda semua boleh invite seramai 20 orang untuk menjadi downline anda. Selepas anda dah ada 20 orang refferal untuk lvl 1 ( referral tu kira downline anda la ) secara automatik kanda akan menjadi GOLD member dan mendapat SD5.00 dalam masa 2minggu dari tarikh anda berjaya mempunyai 20 orang refferal . Maaf kalau ada antara anda yang salah paham dan ingat projek ni perlukan anda mencari downline ( orang dibawah ) sebab projek ni boleh dijalankan secara persendirian tanpa invite sesiapa pun untuk join macam kawan sepermainan saya yang dah join benda ni bertahun untuk tahun pertama dia tak invite sesiapa pun tapi perbezaannya masa tu hampir 1tahun join dalam acc nya cuma ada SD3.00 ( LOL beza banyak tu ).

 Macam mana nak invite orang untuk join projek ni untuk membolehkan anda ada 20 orang refferal lvl 1 ?? Ok mula2 anda buat je acc email untuk mak dan ayah anda lepas tu teman invite adik-adik anda dengan kakak anda disini dan anda dah ada 5 orang downline dalam masa tak sampai 1 jam hehehehe. Lepas tu anda invite buah hati anda masuk sebab benda free la katakan dia pun join . Lepas tu anda jumpa kekawan dekat facebook teman pasai projek FREE ni apa lagi terkodek-kodek la dia org join. Alhamdulillah sekarang dah ada ++ 30 orang refferal untuk lvl 1 dan baru semalam teman jadi GOLD member. TIP lainnya anda leh juga promote dekat website yang menawarkan pekerjaan =)

 Ok biar saya cerita pasal refferal ( Downline ) . Bagi free member yang masih tak cukup 20 orang refferal untuk lvl 1 anda boleh mempunyai refferal sehingga lvl 4. Ok untuk lvl 1 dibayar sebanyak 50% daripada apa yang orang di lvl 1 tadi perolehi. Untuk lvl 2 20% lvl 3 15% dan untuk lvl 4 sebanyak 10%. Jika anda berjaya menjadi GOLD member secara automatik anda boleh unlock lvl 5 yang akan memberi 5% untuk setiap orang di lvl 5 . Ok kalau anda berminat nak join boleh klik JOIN HERE di bawah :


No comments: