Saturday, April 21, 2012

Punggung Artis Kene Raba Pun Kecoh!!



Agak pelik dengan artis sorang ni.. Nak kata popular tu tak lah sangat.. Tapi nampak macam sengaja buat cerita murah untuk glamer je gayanya.. Cerita punggung kena raba pun nak dedahkan pada umum ke? Lepas tu, mengaku pulak muka ada iras dengan Zarina Anjoulie.. Memang tak boleh blah beb..

Ni lah artis Malaysia.., asyik buat cerita kontroversi je untuk popular.. Nanti kalau pelakon dari luar lebih hebat dan diiktiraf oleh peminat dalam negara.., mula lah ada yang nak meroyan.. Berlakon dan menyanyi tak hebat mana.., gossip je lebih.. Prftttt!!- Sumber

No comments:

Terbaik Dari Ping Busuk