Tuesday, April 10, 2012

Sijil Nikah Datuk K Dan Rozita Che Wan

Baru- baru ni, telah heboh satu Malaysia pasal gossip liar pelakon jelita Rozita Che Wan dengan Datuk K iaitu suami penyanyi tersohor di malaysia Siti Nurhaliza yang dikatakan telah pun bernikah.

Datuk K sekarang ni telah kembali menjadi perbualan ramai di internet dan media cetak apabila timbul gossip telah bernikah bersama Rozita Che Wan.. Siapa lah punya angkara ni ek?.. boleh pulak buat gossip macam ni. Memang tak matang  langsung!

 Pada pendapat gua kan, siapa pun yang buat gossip tu mesti jenis yang 'berhati kering' punya macam mat rempit..haha.. Kalau tak, takkan dia berani cakap benda tanpa bukti dan fakta yang sohih kan.. Bagi gua.., tak ada alasan Datuk K nak kawin lain bila dah dapat Ct.. Kalau nak bandingkan Ct dengan Rozita.., jauh elok lagi Ct dari semua segi..

 Jadi.., tak heranlah kakak Datuk K iaitu Datin Zaiton Mohd. Jiwa offer RM 100'000 untuk cari sijil asli pernikahan Datuk K dan Rozita Che Wan.. Itu tandanya dia sendiri pun tak percaya benda macam tu berlaku.. Apapun..., gua nak ucap tahniah atas keberanian pihak yang buat gossip tu.. Lu memang 'jiwa rempit' boh.. Hahahaha...- Sumber

Gambar Sekadar hiasan

No comments:

Terbaik Dari Ping Busuk