Wednesday, January 18, 2012

Awas!! Gambar Anda Dalam FB Di Curi Dan Dikutuk Dalam Blog

Tengok tajuk pun dah len macam ni., Gua pun x pernah terfikir ader juga mamat yang tergamak buat blog macam ni..Ini dah mengaibkan orang namanya...

Nama blog tersebut ialah JILAKA BETUL...Isi kandungannya adalah gambar korang yang diorang curi dalam Fb atau mana2 laman sosial korang, pastu mereka buat jadi bahan kutukan ramai...

Pada pendapatan gua...Gua rasa baik korang cek ...Mana la tau kan kot2 gambar cantik korang terpilih untuk dijadikan bahan kutukan mereka....Gua dah cek, gambar gua xde....hehe


                                                            KLIK DI SINI !!!! 

K/s- Bagi sesiapa yang suka upload gambar yang entah ape2....gua nasihatkan x perlu la upload banyak2...takut jadi kes macam ni ...x pasai2 malu diri tu....Jangan smpai anda jadi mangsa mereka...

1 comment:

Koman Spanar said...

blog tu owner nye dah delete.....mungkin dah insaf kot. Alhamdulillah

Terbaik Dari Ping Busuk