Monday, January 2, 2012

Selamat Tahun Baru 2012 / Happy New Year 2012


Wow,cepatnya masa berlalu rasanya macam baru lagi kan tahun 2011...tapi sekarang kita dah masuk ke tahun 2012.Masa tak dapat diundurkan kembali... Dah tua setahun korang termasuk la aku...Pergh..azam lama x kesampaian lagi ni..apa boleh buat..huhuhuu kena la buat azam baru pulak...moga2 kesampaian pada
tahun ini ..:) insyaallah..

TAHUN BARU 2012

Di Tahun Baru 2012 ini apa yang korang mahu lakukan untuk menuju perubahan? Aku rasa  korang mesti sudah ada perancangan atau azam untuk menuju perubahan yang lebih baik. Ada yang mahu mendirikan rumah tangga, ada yang berazam hendak berhenti merokok, ada yang mahu menjadi lebih baik dari tahun sebelumnya, atau sebaliknya, ada yang berazam nak beli kete baru, dan mcam2 lagi la kan...tanya pada diri korang sendiri...adakah azam korang tahun lepas berjaya ?




AZAM LAMA & BARU

Untuk pengetahuan fikiran korang, Azam aku tahun lepas (Tahun 2011) nak berhenti merokok..tapi x kesampaian pulak oleh kerana masalah teknikal...jadi pause dulu..hehe...manakala azam baru aku pada tahun ni nak jadi lebih baik dari tahun 2011. Jadi baik macmmana tu yer? banyak la.. hehee..malas aku nak cakap...lalalalalallalallaaa.

Akhir kata dari aku seisi keluarga dan rakan2 , SELAMAT TAHUN BARU 2012!!!!!!!! Assalamualaikum...aku tinggalkan lagu yang paling sesuai untuk korang..santai!


                                                        - Lagu faveret aku ni.....selamat menyantai...



No comments:

Terbaik Dari Ping Busuk