Tuesday, January 10, 2012

Panas!!! Budak Pencuci Jamban Diliwat Anwar?

                                                                          Sumber DISINI

Ni saper pulak yang duk mengaku kononnya diliwat DSAI? Pencuci jamban pejabat DSAI ka? Ada sesiapa tahu x? Dengar ceritanya budak indonesia. Boleh Caya ka? Nampaknya Blogger2 PRO  UMNO x  habis2 nak memfitnah DSAI. Bnyak la dosa korang tanggung lepas ni. Sudah2 la.

Isu kali ni korang nampak apa yang budak Yuri Arianto ni tulis? 'Anwar tu pandai rayu, sesiapapun hingga orang kena dibuatnya..bukan je Saiful jadi mangsanya,, saya pun dah kene liwat oleh ianya...'

Hahhaa...Tergelak sekejap...DSAI baru saja dibebaskan dari tuduhan meliwat En Saiful semalam.. Datang pulak fitnah terbaru ni. Nampak sangat diorang ni dah ketandusan isu. sampai dah x tau nak buat isu apa lagi..lebih2 lagi PRU13 dah nak dekat ni....Subhanallah!! Hentikanlah Fitnah!!

No comments:

Terbaik Dari Ping Busuk