Saturday, January 28, 2012

Gempar!! Scandal Seks Terbaru Anwar Bakal Didedahkan

Nampaknya kali ni makyah pula. Orang yang bertanggungjawab hendak mendedahkan scandal video ni ialah Datuk T dan Blogger Umno. Mengikut Maklumat yang diperolehi daripada salah seorang blogger Umno, mendakwa kononnya Anwar Ibrahim di dalam rakaman video seks kali ini melakukannya dengan dua orang bapok siam atau Maknyah di Thailand.


Adengan video ini lebih panjang, namun blogger Umno tersebut mendakwa babak terakhir video ini terpaksa dipotong kerana memaparkan adengan luar tabii yang jauh lebih "dahsyat" katanya.


Menjawab soalan kenapa babak terakhir itu dipotong, blogger itu menjawab ia adengan luar jangkaan kerana memaparkan Anwar Ibrahim pula diliwat secara bergilir-gilir oleh maknyah Thailand yang dibedalnya sebelum itu.


Jika disiarkan juga, blogger itu berkata ia akan menjadi video "tak logik" namun dia bersungguh-sungguh berkata bahawa video ini tulen kerana rupa, suara dan lain-lain sangat menyamai Anwar Ibrahim. Perut juga tidak kantoi boroi seperti video sebelum ini.- Sumber


K/s- Terus terang Gua cakap.. statement ni makan diri mereka sendiri. boleh lak diorang cakap' Perut juga tidak kantoi boroi seperti video sebelum ni' apa maksudnya?...sudah jelas scandal video yang lalu bukan anwar. Sudah2 la korang nak memfitnah anwar. buat la kerja yang lebih berfaedah ckit. Dah la scandal video sex dengan amoi sebelum ni x berjaya.


1 comment:

Koman Spanar said...

Fitnah belaka....